Gizemavcii08 Kızlar 36+4 deyim ilk defa bugün kasıklarımdan bacaklarıma vuran adet sancısı yaşıyorum öncesinde sadece yalancı sancılar ya da vajinama baskı oluyordu ne yapmalıyım sizce
miniiiikfasulye Gizemavcii08 Canım önce takip et çok sıksa hastaneye gitmelisin eğer bir iki defaysa normal doktor bana yalancı sancı olduğunu telaş etmemem gerektiğini demişti sıksa ihmal etme olurmu🌸Allah yardımcın olsun vakti zamanında gelsin inşallah
snyulk Gizemavcii08 bende 35+6 yım dün bende de başladı ince sızı şeklinde ağrıyor kasıklarım regl olcakmışım gibi 2-3 kere oldu ama yalancı mı falan anlayamadım ne yapmamız lazım acaba
Fulya14 Gizemavcii08 merhaba benimde kasıklarımda rahimimden baskı var sanki bebek ittiriyor gibi 36+5 im doğum belirtisi mi
Smy38 Gizemavcii08 benim 35 ten beri hep oluyor bu agrilar sorun çıkmadı kontroolde şuan 38 haftayim artık hafif sancı ağrı olucna seviniyorum doğsun diye 😁
Gizemavcii08 miniiiikfasulye çok sağolasın takip edicem dediğin gibi inşallah vakti zamanında gelir haftaya cuma zorunlu sezaryen ile doğuma giricem erken gelmesinden korkuyorum
Brcu1989 Gizemavcii08 bende de aynı durum 35 haftalığız genelde sabah uyanınca oluyor 1-2 dakika sürüp geçiyor ama endişe ediyorum şuan ne durumdasınız acaba geçti mi
Firstmummy snyulk aynıyız dun benimde bel kısmına ama alt taraflarına agri girdi esim masaj yaptı neyseki cok şükür gecti gtmedim doktor devam ederse agri gel demişti geçince gtmedik