Kizlar inanilmaz bir akinti ve koku şikayetim var bir türlü geçmiyordu. İlaç ismi vermem doğru mu bilmiyorum ama doktorum bir fitil verdi, dün baktigimda kategorisi B imiş. Yani hayvan bebekleri üzerinde bir zarari görülmemiş ama insan bebekleri üzerinde yapilan bir çalışması yokmuş demek B. Sizce güvenli mi? Kullanilir mi?