gunesmomy Kızlar pazartesi sabah kan vermiştim beta 286 çıktı çarşamba akşam üstü yine verdim 803 çıktı normal mi sizce ?
Nidaanur gunesmomy %60 artış bile yeterli oluyormuş . Sizinki üzerinde sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰