Melo123 Kızlar 13 haftalık gebeyim dün Dr gittim bebeğin ense kalınlığı yüksek, bebek kordonunda tek arter tek ven var çoçuğun kesin sağlıksız dediler videolar izledim dünden beri baktım çok fazla sağlıklı bebeği olan var ben napacagım psikolojim bitti
ngksu Başka bi doktora daha gözükün çözüm yollarını bu doktorla aramnız psikolojşnize daha çok zarar verir çat çat söylenir mş hemen ya,birde video vs izleyip daha çok etkilenmeyin hepsinden farklı olabilir durum belkide tek doktorla kalmayın
Melo123 Yani bunu diyen profesör ilk girdiğimde bana direk bişey olsa aldırır mısın diye sordu bende aldırmayacağım söyledim ama çok korkuyorum bana sıvı alımı önerdi başka doktora gideceğiz bu yurt dışı testi varmış onu yaptırdık inşallah sağlıklı sonuçlar olur dua edin lütfen 🙏
Melo123 Ona da gittik onun söylediği içimi rahatlattı çok yüksek değil ense kalınlığı dedi ama dedi damarlarını göremiyorum stres yapma sakın kal deyip beni rahatlattı