demirdursun Arkadaşlar 4 aylık bebeğim için önerebileceğiniz güzel bir mama var mı? Siz neler kullaniyorsunuz, bekliyorum
elizanim28 demirdursun ben kızım icin aptamil kullandim cunku diger mamalaro hic kabul etmedi kendisi, ne bebelac olsun ne sma olsun , 13 ayina kadar Aptamil kullandim ben canim.
Kahverengi demirdursun her mama her bebeğe iyi gelmiyor biz her markayı denedik teki kusma yaptı teki kilo aldırmadı bizee iyi geln aptamil oldu
mrv1903 Ben hipp aldım kazım olursa diye. Eğer mama ya devam ederse daha çok araştıracağım golden goat falanda temiz içerikli deniyor ☺️
Kahverengi demirdursun evet kilosu gayet yerinde şuan 2 yaşında sadece gece yatmadan veriyorum 1 defa onuda yakında keseceğim
Grglkbrr demirdursun golden goat keci sutu anne sutune en yakin mama olarak bize onerildi cok da memnun kaldik