Arkadaşlar merhaba ben şuan 10 haftalık hamileyim en son kontrole 6+3 de gittim kalp atışı duydum doktorum bir dahaki randevuma 12. hafta gelmemi istedi ikili test yapcam hem dedi süre çok mu uzun banamı öyle geliyo en azından 12. haftaya kadar bir kere daha gitmem gerekmez miydi aklıma takıldı