Bende 28+5 teyim benimde 2 gün hareketi azaldı ama sürekli ayakta fazla kaldıysam dinlenemediysem iş yaptıysam temizlik falan o zamanlar 1.2 gün sakin bazen hiç hareket yok gibi geçen ay doktoruma sordum yorulur mu ondan mı diye o niye yorulsun senin karnında o iş yapmıyor ya dedi 😁 ve hareketten dolayı fazla sarsıldığı için uyuyor oluyormuş zaten ultrasonda da uyuyordu esniyordu 2 gün güzelce dinlen bak nasıl karnından çıkacak gibi geriyo seni gör 😀🤲🏻 hiç kötü düşünme sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah Rabbim isteyen herkesede nasip etsin 🥰