Vhd15 Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim gri gibiydim şimdi kulağıma vurmuş sanırım fena şekilde ağrıyor su baloncukları patlar gibi oluyor… Dayanamıyorum 🤦🏻♀️ başına gelen oldu mu hiç.. doktora gitsem diye düşünüyorum ama ilaçta vermiyor 🙄
Eeesm Vhd15 ben de aynı şekilde oldum 6 ay arayla son olduğumda 7 haftalık gebeydim. Orta kulak iltihabı dediler ve antibiyotik kullandım antibiyotiksiz geçmiyor ve kulak ağrısı çok şiddetliydi benim. senin de orta kulak iltihabı olmuş olabilir bir KBB doktoruna görünmende fayda var bence.
Vhd15 Eeesm geçen gün kadın doğum doktorum hiç bir ilaç kullanamazsın demişti o yüzden tereddüt etmiştim gitmek için ama dayanamıyacağım gideyim doktora
Eeesm Vhd15 ama gebelikte kullanılan ilaçlar da var ona göre reçete ediyorlar. Ben de antibiyotik deyince çok tereddüt etmiştim ama bişey olmadı çok şükür