Ben 38+5 teyim dün gece belimden kasıklarıma doğru vuran ağrılar oldu ağrılar sıklaşmadı bi türlü .Normalde yarın doktor kontrolüm vardı ama doktorum pazartesiye kadar izin almış 🥹ben sırf bu doktor beni normal doğuma ikna etti diye normal doğumu kabul etmiştim. Şimdi pazartesiye kadar ya sancım olursa bi şey olursa ben ne yapacağım başka bir doktora gideceksem normal doğum yapmak istemiyorum çok stres oldum bu konuda sizce ne yapabilirim