Elmanur12 Kızlar 37. Haftaya girdik ama mideme aşırı derecede baskı sertlik ve sancı oluyor adeta mide bulandıran nefesi kesen türden bu durumda olan var mı
Musemma06 Bebeğin artık iyice yeri daraldığı için hareketleri daha sert olur bende 38+4 deyim oturamıyorum baskıdan
mrv1903 Bende 37. Haftamdayım bebek geçen hafta dönünce mide yanmam biraz rahatladı. Ama mide bulantım çok arttı. Ne yesem çıkarıyorum. Herhalde doğum yaklaştığı için.