Arkadaşlar 15+2 günlüğüz bu sabah kustum az gene her zmanki gibi aynı kıl gibi kıldanda ince baş parmam kadar tükürümden kan vardı dudamdad çatlak var onun kanı galiba diye düşünüyom bide ben bebeğimi çok merak ediyom haftaya randevum ama çatlıyom yani iyi mi ki acaba diye bi sorun olsa Allh göstermesinde bi belirti verir demi valla kafayı yicem ya