Kalp atışını duymaya gittiğimde de 7+1di ultarsonda 6+4 olarak görünüyordu, dün tekrar gittim doktor 10+1 günlük ama ultrasonda 9+5 günde kalmış dedi sekretere ,sağlıklı mi herşey yolunda mı dedim bi sıkıntı yok dedi ama yine de aklıma takıldı içim rahat etmedi ,böyle şeyler olabiliyor mu yaşayan oldu mu ?