1momy Kızlar dün geceden beri karnım taş gibi ara ara karın ağrısı gibi ve yürürken vajinamda ağrı oluşuyor karnımın bu kadar sert olması normal mi sabaha kadar geçmezse doktoruma yazıcam
MadamSLN 1momy Sancın olabilir, gaz sancısı ile acile gittim. Karnımda saatlerdir taş gibiydi. Meğerse kendi sancımmış.
mrvons 1momy farklı bir sertlikse hastaneye gitmenizi öneririm doktorum bu belirtiyi söylemişti normalden farklı bir sertlik oluşup geçmesi veya devam etmesi halinde gelin demişti