Flora34 Merhaba hanımlar. Ben sakaryda oturuyorum doğum içinde özel hastane arayışına girdim. İki kere doğum evine gittim. Doktorlar hakkında biley diyemem ama hastaları içeri ikşer üçer almaları ve yoğunluk olması sebebiyle devletten uzak durmaya karar verdim. Normal doğum istiyorum ve adatıp düşünüyorum. Reyhan kaplanı önerdi arkadaşlarım ama sizdende tavsiye almak istedim. Oda konforu nasıldır doktor ilgilimidir. Doğum ücretleri ne kadardır. Hemşireler ebeler titizliği filan önemli benim için.
KlncA Flora34 Reyhan hanıma bir arkadasım da gidiyor memnun 👍🏻 kendi ablam da 1,5 yıl önce orada doğum yaptı, odadan ilgiden memnun kaldık. Şuan doğum fiyatları normal 2250, sezeryan 2000 olması lazım