Sewi Merhabalar, son bir kaç gündür nefes darlığı yaşıyorum. Geceleri sık sık uyanıyorum. Nefes almakta zorlanıyorum.. Benle aynı durumda olan var mı ?? 17 haftalık hamileyim.
Zeynomsu Sewi bende hep vardı ve ilerliyor. Bugün sordum normalmiş. 27+5 im. Erken değil mi dedim hayır bağırsakların yukarı çıktıkça baskı yapıyo çok normal dedi
Deryalina- Sewi şuan 37 haftalk oldum zamanla daha çok zor oluyor burun tikanikligi da başlıyor inşallah sizinki benim kadar sürmez
Sewi Zeynomsu Anladım eğer normalse korkulacak bir durum yoktur. Teşekkürler ☺️ ama çok kötü bu durumdan dolayı çok uyanmak ve nefes alamamak .
Sewi Deryalina- benim burun tıkanıklığı hep vardı ama şimdilerde nefes darlığı da oluyor. Hepimize geçmiş olsun geçici bir süreç sizin de az kalmış hayırlısıyla atlatırsınız inşallah 🙏
_merve11 Bende de var ya 13 haftalık hamileyim nefes nefese kalıyorum hele namaz kılarken sanki koşmuş gibi nefesim yetmiyor
Sewi _merve11 evet çok çabuk yoruluyor ve nefes almada zorluk yaşanıyor. Dikkatli olmak gerekiyor çok yorulmadan yavaş hareket etmeniz gerekiyor