35shr Kızlar Doğum yapalı bir hafta oldu göğüs uçlarım yara oldu lansinoh bir ise yaramadı Önerebileceğiniz bir şeyler var mı
Seyms13 35shr bende aynı durumu yaşadım. Ağlaya ağlaya emzirdim. Şuan 10 günlük oldu bebeğim. Yara olsa da emzirmeye çalışın. Bebek emdikçe geçti
Beyzanrrr 35shr kantoran yağı sur bende lansinoh kremi aldım işe yaramadı zeytinyağı kantoran yağı bire bir kesinlikle kullan
Qqasiyeqq Çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin 🪷 kantoron yağı kullanmalısın bence . Ilık nemli bir bez ile silip kantoron yağıni yara olan kısma sürüp diğer yerleri de yavaş yavaş masaj yapmalısın hem süt birikmesine bağlı ağrıların hafifler hem de yaraların iyileşir 🪷 çok geçmiş olsun tekrar ✨
GamzeTopluKk Ilık su ile temizleyin , lansinoh kremi bolca sürün ,Plastik göğüs ucunu takın wrdindan göğüs pedini takın acıyı tam gecirmese de hafifletiyor
_Gubo canss_96 göğus kalkanı alabilirsin diyecem ama gümüş kapak işe yaramadıysa o da yaramaz emzirirken sadece ucunu veriyorsanız eğer o da yara yapar siyah bölgenin hepsi bebeğin ağzında olmasına dikkat edin
canss_96 _Gubo silikon meme ucuyla emiyor sadece göğüsümü aldıramadık ucu yok çıkartıyoruz ucunu almıyor yinede
_Gubo canss_96 bu yüzden de geri goğüs ucunuzu tutmamış olabilir bebek ve yara olmuştur eğer silikon uc kullanmaya devam edeceksiniz anne göğüs ucuna yakın olanları kullanmanız daha iyi olur
35shr Sol gögsüm paramparça oldu kullanmadıgım sey kalmaadı pompayla sağıyorum sol gögsümle emziremiyorum artk gümüs kapak alıp onuda deneyeceğim