Kızlar çoook güzel rahat bi şekilde 40+2 haftalıkken normal 2 saat süren güçlü sancıyla kızımı kucağıma aldım çok şükür..Dün sabah ezanında ilk sancım tutdu yalancı sancı olur diye düşündüm..Çünki çok şiddetli deyildi..Ama dakika tutuca 20 dk aralıkla tutuyodu daha sonra bu aralık 16ya düşdü, saat 11 12 gibi dakika aralıgımız 6 8e, saat 2den sonra ise artık 3 dkya düşdü akşam üzeri 6 bucukda 4 parmak açılımla doğum masasına çıktım 6daysa artık kızımı kucağıma verdiler..Çok güzel rahat bi doğum geçirdim çok şükür..Kızlar size tavsiyem salık durumunuz müsait olduğu sürece asla normal doğumdan kaçınmayın..RABBİM herkese bi avazda kurtulmayi nasip etsin..
(Sorusu olan buyura bilir)