Iremparlkc2 18+4 ikiz gebelik karnımda sanki regl olacakmışım gibi bir ağrı var ilk defa oluyor daha önce yaşayan var mı biraz araştırdım rahim büyümesi falan olabilir mi
Dy_55 Rahim büyüdü için oluyormuş bide magne eksikliğinden benim ilk haftalarda başladı ilacı bırakınca aynı şey tekrar oluyir