Dogadgrmnci vardır aktarda muhakkak bana eşimin ananesi umreye gtmisti ordan getirmisti 😊 doğum sancılarıniz başladığında bı suya koyuyosunuz özellikle maneviyatına guvendiginiz insanlari tarafından okunmasını rica edebilirsiniz bana bı kaç arkdsim yasin Meryem suresinden bazı ayetler inşirah Ayetel Kürsi diğer süreler namaz sureleri yani abese 20. Ayeti bol bol okudular bnde aynı şekilde doğum anında hep okudum dua ettim sancılarıniz çekerken tavsiyem bol bol tövbe istiğfar edin okuyun sürekli bildiğiniz hangi süreler ayetler esmalar Tesbihatlar varsa rahatlatıyor sakinleştiriyor doğumunuz bittikten sonra da otu sudan çıkarın o kapandikca küçüldükçe rahminiz de toplancak