27 haftalık hamileyim ama 40 haftalık gibi görüntüm vardı. Yürüyemez, merdiven çıkamaz, uyuyamaz olmuştum. Özel bebeğe sahip olduğum için her hafta kontrolüm oluyor. Doktorum suyun %99 seviyesine ulaşmış dedi daha fazla dayanamazsınız sende bebeğinde. Sıvıyı azaltmamız lazım dedi. Amniyosentez yaptıranlar bilir batikonla karnımı temizleyip iğneyle girdi karnıma daha sonra vakumla çektiler 2 kilo 800 gram kadar bi fazlalık çekildi. Karnım küçüldü nefes alıp verişim rahatladı kuş gibi oldum tabiri caizse. Bu sıkıntıyı yaşayan arkadaşlarım varsa erken doğum riski ve ciğerleriniz açısından doktorunuza danışabilirsiniz. Ben çok rahatladım kimse sıkıntı çeksin istemem. Arda hocamdan önce böyle bi işlem olduğunu bile bilmezdim.