Eddakayaa canım eğer yanlış bilmiyorsam 5 hakkımız var zaten. Bakalım hayat bize ne getirecek ne sunacak.ama hic korkma ilk başlarda biraz zorlamabilirsin bu çok normal ama inan ki Allah sana öyle bi güç veriyor ki ikisine de aynı sevgi ile aynı güç ile bakıyor ve yetişiyorsun.yeter ki sağlıkları yerinde olsun bak benim çevrem ufacık yardımcı olan kimse yok zaten gurbetteyiz ailelerimizden uzakta.doğumum da bile kimse olmaz yanımda bi tek eşim Allah iyi ki onu bana eş evlatlarıma baba nasip etmiş o bana destek olmasa belki de bu kadar rahat konuşmam.sağolsun akşam 6 da eve gelir 8:30 a kadar birlikte ilgileniriz oyunlar oynar vs 8:30 da odaya girer en geç 9:30 da odadan çıkarız 🙏
Olurda biri hasta olursa hasta olanla ben diğerleri ile eşim ilgilenir gece gündüz farketmez o yüzden eş desteği herşeyden önemli anne baba abla kardeş hepsinden önce eş