Eliff2 yaa çok sevindim ilk doğumum özeldeydi orda bana bastırmadıler ama bi arkadaş orda doğum yapmış herkese bastırıyoruz demişler hatta alttan parmak sokup kanı alıyorlarmış dediler çok korktum rahatlattınız beni çok teşekkür ederim sondayı belden iğne yaptıktan sonra mı takıyorlar peki