Ben yarın tam 35 haftalık oluyorum hala ayda 1 gidiyorum doktora umudum bu haftadan sonra 15 günde bir çağırması yönünde, şimdiye kadar gebeliğim çok rahat konforlu ve sıkıntısız geçtiğinden yakın takip edilmedim hep 5 haftada bir gittim kontrole, en son 31 haftalıkken gitmiştim mesela 33 de yine çağırır diye düşünürken 35 de görüşelim diyince ben şok 😂 ama bazı doktorlar daha erkende görmek isteyebilir bilemiyorum benim doktorumla ilerleyişim şuanlık böyle idi ☺️