Kızlar lütfen yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim korkuyorum kanal genislemesi diye çıkıyor internette izlediğim videolarda ama bazıları da erken doğum yazmış korkuyorum 20+3 um üç gündür sağ kasigim da bir uyuşma var çok fazla bir ağrı sızı mevcut değil ama dokundugum da ya da üstüne yattigim zaman uyuşma mevcut yaşayan oldu mu?