Ftmglozdmr Kızlar bu testi dün yaptım bugün çöpü atarken dikkatimi çekti böyle olmuş nedir bu ne anlama geliyor bilenler yazabilir
nnurergun_1103 Ftmglozdmr bence idrarı fazla damlatmissiniz ama ikinci çizgi de gayet net ilk 5 dk sonra test geçersiz sayılıyor attiginuz da hiç mi çizgi yoktu bence testi tekrarlamakta fayda var
Ftmglozdmr nnurergun_1103 ilk yaptım 5 dakika bekledim bişey yoktu attım çöpe zaten benim 10 aylık bebeğim var ve emziriyorum süt korur diye pekte pozitif olduğunu düşünmüyorum ama bilmiyorum
buussra-000 Benim de böyle çıkmıştı ben idrarı fazla yaptığımı düşündüm ve çöpe atmıştım hala adet olmayınca tekrar test yaptığımda net iki çizgi vardı. Bence hamilesiniz