32 de başlamıştım iyi ki de öyle yapmışım hem eksikler bitmiyor sürekli alınacak yıkanacak bir şey çıkıyor hem de hastane çantasını önceden hazırlamak çok daha iyi kafa rahat şimdi oturmuş doğumu bekliyorum temizlik işini de halletmiştim ama yine pislenecek yani bebek geldikten sonra üstten silinip süpürülecek toz olmaması için