Merhaba arkadaslar Ben 5kaybimdan sonra Genetik taramali tüp bebek yapmaya karar verdik. Bu sürec cok korkutuyor beni.. Hazirim cok istiyorum evet ama cokta korkuyorum… Benden saglikli yumurta elde ederlerse isimiz kolay diyorlar.. Benim Yumurta hücrem yasdan dolayi cokca üretiyor bu yüzden bebegimin ya kalbi duruyor ya engelli oluyor… En sagliklisi boyle dediler. Almanya da yasiyorum Cuma günü insaAllah türkiyeye gidiyorum tüp bebek icin…