Osmangazi aritmi hastanesine gidiyorum doğum zamanım yaklaştığı İÇİN haftada bir gidiyorum her hafta gittiğim de nst ücreti artmış oluyor buraya giden hamile birileri var mı acaba , yarın tekrar kontrolüm var eğer yine aynı şekilde artış olduysa bu sefer tutamayacağım kendimi zaten muayene 815 veriyoruz bir de dün gittiğim de 190 TL verdim 1005 yapıyor 34 haftalık iken gitmiştim 115 gibi fiyat vermiştim ne kadar çok artmış olmuş