Mymommm
Doktora söylerseniz krem yazar benim de oldu kremle baya azaldı. Bir süre kabız yapan şeyler yememek gerekiyor. Kuru kayısı varsa bir geceden ılık suda bekletip sonra suyunu içip kayısısını yerseniz o da etkili olur. Kefir ve bol su da çok iyi geliyor ben bu şekilde kısa sürede ağrıdan kurtuldum. Krem de önemli ama. Baharatlı yiyecekler de baya tetikliyor,kaçmak lazım.