Guzelszn27 ilk hamileliğimde aynı senin gibi sancı nedir bilmediğim için doktora tarif ettim karnım taş gibi oluyor diye 30. Haftada nst soktu beni ve baya yüksek ve sık çıktı sancılarım o gece yatış verdi ciğer geliştirici vuruldum sabaha kadar nidilat diye bir ilaç var onu verdiler sancım asla düşmedi böyle durumlarda alttan muayene şart rahim ağzı uzunluğunu kontrol etmek gerekiyor çok şükür ki 38 haftalık doğurdum ama 2 ay boyunca hep yattım çalışıyorsan mutlaka rapor al