btytgy Kızlar üniversiteden randevuyu tam 23. Haftaya alabildim yani 23 dolmuş oluyor gideceğim gün şu an 22+2 deyim sizce 23 geç mi olur yoksa özele mi gitmeliyim? 20-24 arası diyor bazı yerler 20-23 arası kafam karıştı iyice
Parsmommy btytgy 23+3 te gittim öneri üzerine çünkü bebek organları daha gelişmiş olduğu için daha güzel bakiliyormus . Yani aslında en güzel hafta 22/23 zaten