Delice_zeytin Kızlar 10 haftalık gebeyim gebeliğimin ilk haftasında yaşadım travazol kullanarak on günde geçti . Şimdi yine kaşıntı başladı . Ne yapmalı yahu nasıl kökten geçecek bu