M1907- Bebeğime sma kullandım kusturuyor hipp kullandım kakasını çok zor yapıyor bu iki marka dışında öneriniz var mı?
Seyma-10 Aptamil aşırı gaz yapıyor sma ve bebelac kullanıyorum sma Bizede bazen kusma yapıyor bebelac o konuda iyi
mimar_anne M1907- comfort olan gaz kabız yapmıyor çok rahat sindiriyor bize ve çevremde çoğu kişiye çok iyi gelmişti doktorum önermişti zaten aptamil verme deneyeceğim en son mamaydı şeker oranı yüksek
mimar_anne M1907- muhtemelen engeller canım bir dene optipro bize de iyi gelmemişti kabız yapmıştı comfort çok iyi geldi sorun yaşamadık