Svgilkc Puset bence gerekli. Kışın doğum yapanlar bazen gereksiz buluyor pek dışarı çıkılmıyor diye sanırım. Bizim yaz bebegi olacağı için ben çok kullanacağımı düşünüyorum kabin boy arabalar bana çok konforsuz geliyor. İlk 6 ay direk pusete koymak istiyorum. O yüzden travel model tercih ettim. Yer sorumunda yok taşıma derdimde. Joie chrome aldim e bebekten pusetinide ordan aldım baby Plus Marka arabaya birebir uyumlu.