Byzerd Emine0619 benim de aynı 8+4’te tehlikeli dedikleri için gittim idrarda enfeksiyon cıktı üromisin verdi. Hala devam ediyor gibi hissediyorum ama hayırlısı. Mutlaka git idrar tahlili ver o verdiği ilacın da bebeğe hiçbir zararı yokmuş zaten.