ilkaaay hayır hayır kendinizi gerecek bir şey yok bu bi sorun değil bebek dönmezse en kötü ihtimalle sezaryen doğum olur ama büyük olasılıkla dönüyormuş bebekler. Ama dediğim gibi dönmezse bile bu bir sorun değil sadece nasıl doğacaklarını seçiyorlar diyebiliriz :)