Sedasahin5 çok normal canım bende 26+1im. Kaburgalar yukarı doğru kaydığı için batma yapması çok normal maalesef, ama yine de kontrolde doktoruna söyle. Vende safra kesesi taşı oluştu onunda etkisiyle ağrı oluşuyor. Umarım böyle bir sorun olmaz sende, ama kaburga ağrısı ve batmalar çok normal 💐