1zehratun Uygulama göbek deliği hizasında hissedersiniz diyor ama ben kasıklarım biraz üstü hissediyorum bebek aşağıda mı acaba
Zeynooooooo 1zehratun ben 24+5 haftaligim valla o kadar cok asagida hiss ediyorumki ne otura biliyorum ne kalka biliyorum cok acayip
yeschef-13 21+4 benimde doktor rahmin daha göbek deliğinin üstüne çıkmamış demişti bana en son 19. Haftada pazartesi detaylı ultrasonum var şuanda tam karnımın ortasında hissediyorum çok nadir sağ kısımda
0107 Bende 21+6 haftalığım göbek deliği ile kasık arası sağ tarafta biryerde hissediyorum hep hareketleri, eşim çok aşağı değil mi doktor daha yukardan bakıyor ultrasonla diyor :) ama ben aşağıda hissediyorum ☺️ 🤷🏼♀️
0107 beyhan3678 bebek hareket ettiği içindir o, önemli olan sağlıklı olmaları ve bizim onların hareketlerini hissediyor olmamız değil mi ☺️