Medineuyanik Kızlarrr , saat 00.00 itibariyle 38+2 oldum ve birden aklıma şu ayak testi geldi bir denim dedim ve kesinlikle yapamıyorum ayağımı bile zor kaldırıyorum sizce doğru mu bu test 😂😂
Medineuyanik Pinklove ayy 😂😂 içim rahatladı sanki biraz korktum kız bir an yapamayınca 😂 gerçi yapsaydım da doğurabilirmişim . 😂 Ay neye sevinceğimi şaşırdım valla