maybemom ben gebeliğin 7-8 haftalarında yaptırmıştım hiç bişey olmuyor bence yararlı bir uygulama . Şimdi 37 haftalığım pazartesi günü tekrar olacağım hem doğuma hazırlık hem birikmiş toksinleri atmak için . Ebelere sordum olabilirsiniz hiçbir zararı yok dediler. Bu arada 3. Gebeliğimi bilmeden diş için röntgen çektirdim sonra öğrendim ki hamileyim bunun üzerine gidip hacamat yaptırdım ki bişey olmasın diye .