hnb Enfeksiyonum vardı antibiyotik içtim.Bitti 2 gün oldu hala yoğun sarı akıntım var geçmiyor.Şekerli yiyecek yedikçe de artıyor gibi geliyor bu durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz??