Arenimoo merhaba benimde cildimde hamılelıkden dolayı aşırı kuruluk oluştu önce göğüslerde başladı kaşıntım büyümeden kaynaklı sonrasında göbek bölgem deli gibi kaşınmaya başladı ve sonra da basen bölgeme indi şimdi hepsi bir arada kaşınıyor duş çıkışı eğer nemlendirici sürmezsem aşırı kaşınıyorum cildiyeye gittim hamılelıkden olduğunu ve yoğun nemlendirici bir ilaç verdi birde bazı yıyecekler ılk gebeliklerde alerji yapabiliyormuş bundan kaynaklı olacağınıda söyledi şu anverdiği ilacını sürüyorum sonrasında yoğun nemlendirici sürüyorum duş sonrası yada yatarken falan anca öyle rahatlıyorum ama sanki hiç geçmeyecek gibi bu kaşıntı bazı tanıdıklarım taaa çocuk doğana kadae çekmiş bu sıkıntıyı inşallah o zamana kadar sürmez yoksa naparım bilmem