36+6dan merhabalar 2 gündür kasılmalarım var dün nstde sancılarım düzenli ve yüksek çıktı ama ben kasılma dışında bişey hissetmiyorum doktorda şaşırdı açılmada yok ama dün ve bugünden beri düzenli kasılma yaşıyorum ağrısız ve sancısız benzer durum yaşayan var mı?