Patito__ iremm00 ben oldum iyi bari hic olmassa kist bisy degilmis hamilelkte deilmis hayirlisi. Sizinde Allah bağışlasın aminn
Ezel16 Patito__ Anladım canım gözün aydın olsun fazla gecikme olmadan gelmiş şükür 🥰 Bu ay güzel haberler gelsin inşallah 🤲🏻🥹
Patito__ Ezel16 aynen cnm sukur bi rhatladim belirsizlik daha kotu bisy. Amin inşallah bu aya ya kismet
Seyma_erdgn ahsengl bugün karın ağrım oldu sonra kanamam başladı ve acile gittim düşük yaptığımı öğrendim 😢
ahsengl Seyma_erdgn geçmiş olsun güzelim benim hayırlısı böyleymiş hem şöyle düşün sağlıksız gebelikler de böyle oluyor nasipten ötesi yok rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşAllah
ipekkarabulut Seyma_erdgn yaaaa 🥹🥹 Kuzum vardır bir hayırı. Bende hem düşük yaptım hem kimyasal geçirdim yıpratma kendini çok kafana takma vardır bir hayır 😔
Aleve 51.8 ile hamile olduğumu öğrendim doktora gitmeden beta ile takip ettim , iki günde beta verdim
Seyma_erdgn Aleve hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰 ben düşük yaptım malesef ilk gebeligimdi
ahsengl Seyma_erdgn hayırlısı böyleymiş canım evet kendini üzme demek kolay biliyorum yine de kendini çok fazla üzme 🌸
Aleve Seyma_erdgn benimde bı kurtajim var kalbi durdu ikinci dhaa saglikli olur diyorlar hayırlısı sakinnuzulme umudunu kesme