Aysu1307 Kızlar selammmmm. Karataş hastanesinde sezeryan veya normal doğum yapan var mıııı? Varsa beni bilgilendirebilir mi lütfennnnn :)
Esrac96 Merhaba Aralık ayında sezeryan oldum.Memnun kaldım birkaç saat sonra ayaktaydim ağrım vb. Olmadı. Doktorum Arzu Hanım :)