busraltin Canım ben 41 kilo hamile kaldım üstelik boyumda uzun. Bu kiloyla çocuğun olmaz bile dediler hep. Şuan 35.haftadayım 52 kiloyum ,hamileliğim o kadar rahat geçiyor ki bebeği taşıma anlamında. Bebekte kilosu boyu ileride gidiyor üstelik. Zayıf hamile kalan kişi bence daha rahat oluyor hantallaşmıyor çevremden gördüğüm de bu. Doğum konusuna gelirsek plasentanın yerinde sıkıntı olduğu için zorunlu sezaryan olacağım ama son ana kadar doktorum normal doğurmak istersen seni desteklerim,doğumun rahat olur senden çıkacak çocuk 3500 kilo civarı olur zaten kilo alımında gayet iyi demişti. Başka bir sürü etken var tabi de bana söylenen bu şekilde