Minelminel bence arkadaşın yazdığını biraz abartmışsınız.. sizin hayatınız sizin kararınız yani onlara ne ki demiş. Burası forum sonuçta herkesin bi cevap hakkı var, bence defol filan hoş laflar değil. 🙄
Konuya gelecek olursak, cidden yani kalabalık aile istemiyoruz demek nedir Ya hiç mi senin psikolojini düşünmemişler. Belki sen kalabalık aile hayal ediyorsun 🤷🏼♀️ Her çocuğun kardeşinin olma hakkı vardır kardeşlik gibisi var mı. Eşiniz de tek çocuk mu?