Ebrucar benim de sabah kalktığımda kahverengi akıntı gelmişti doktora gittim ben de. Progestan başlattı bana. Eve gelip hemen kullanayım dedim bir baktım biraz kanama şeklinde gelmiş tabi fitili atınca da biraz elim kan oldu ben de doktoru aradım. Kendi yoktu başka bir doktora yönlendirdi. Vajinal muayene etti kalp atışı duyduk hatta. Evet dedi kanaman var ama dinlen dedi. Biraz da aksi doktordu. Progestan kullanmaya başlayınca hemen etki ediyor mu kahverengi lekelenme veya kanamayı durduruyor mu. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Kötüyü düşünmemeye çalışıyorum ama insan korkuyor tabi. 7 haftalık hamileyim bu arada.