Bebeklerim1228 Melk_plt00 Yok hayır hiç belirtim olmadı arasında 1 hafta olduğu için ben ilaç kullanıyım diyee test yaptım pozitif gördüm öylelikle öğrendim
Hayal23455 Bebeklerim1228 sizde mi boş gebelik yaşamıştınız ? Bende bugün test yaptım 50 gün oldu adet olmamıştım bugğn çift çizgi gördüm
Hayal23455 Bebeklerim1228 merhaba ben bugün test yaptım çift çizgi çıktı acaba düşükten sonra beta kanda düşmemiş olabilir mi ya da tekrar hamile miyim çok kafam karıştı 🤔
Hayal23455 Bebeklerim1228 çok geçmiş olsun size de gerçekten çok zor bi süreç 🥹 Pazartesi günü kan vereceğim bi kaç gün takip edip öyle kadın doğuma gideceğim
Bebeklerim1228 Hayal23455 Teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun 💐 evet evet iki gün arayla kan testi verin bakalım hayırlısı olsun hakkınızda 🌸
Hayal23455 Hayat31 nasıl yaniiiii bi kaç gün sonra 😂 hiç adet olmadınız mı nasıl öğrendiniz gebe olduğunuzu
Hayat31 Hayal23455 yok düşük oldu zaten adet oldum 2gun sürdü. Sonrada direk kalmışım. Sizin hiç olmadı mı adet?
Seyma_erdgn Banada dün düşük yapıyorsun dediler hala beta da hamilelik gözüküyor betayla kontrol edecez dediler 2 güne 1 kan vercem sonuç ne hiç bisey anlamadim sizde de mi böyle olmuştu
Hayal23455 Hayat31 50 gün oldu adet olmadım bugün test yaptım pozitif çıktı ama beta sıfırlanmıyo hemen falan yazmışlar dedim acaba ondan dolayı mı pozitif yoksa hamile miyim anlamadım
Hayat31 Hayal23455 evet adet gecikmesi ola bilir. Bence sabrli olun. Doktorunuza söyleyin neden bogle düzensizlik var