MorKelebek54 bende inanırım canım böyle şeylere ama bende ilkkez duydum açıkçası böyle güzel şeyleri denemek isterim. Senin söylediklerini de yapacağım inşallah az kaldı sabırsızlanıyorum. Sanki hiç doğum yapmamış ilkkez yapacak gibiyim nasıl olacak diye sürekli düşünüyorum Allah hepimizi kazasız belasız kurtarsın yavrularımıza kavusturusn. Çocuğu olmayana çok dua edicem inşallah sancı aralarinda aklıma gelirse. Rabbim bize sorgusuz sualsiz veriyor bazılarına imtihan gereği zor veriyor belki dualarımız karşısında biseyler olur . 🥰🤗